Het Stagefundament
In 4 stappen bouwen aan een hoge status als stagebedrijf op een krappe arbeidsmarkt.
Stages zijn een geheim wapen in de strijd om talent.
Je wilt een ijzersterk imago opbouwen bij studenten. Je moet wel op deze arbeidsmarkt. Belangrijk is daarbij dat jouw doelgroep jouw bedrijf een hoge status toekent als stagebedrijf; jouw ziet als hét stagebedrijf.
Zo'n imago betekend meer sollicitaties van betere kandidaten en de stage zelf is een ideale kans om potentiële medewerkers in te werken en ambassadeurs te creëren die jouw status bevestigen.
Zo'n ijzersterk imago krijg je niet met alleen een gelikte campagne of een hippe instagrampagina; het draait om de ervaring van de student.
Om die ervaring zo geweldig mogelijk zegt een stage-professional niet 'we zien wel'; die heeft een heldere analyse én een plan.
In deze vierweekse masterclass leer ik je om die analyse te maken én een plan op te stellen; stap voor stap, met jouw bedrijf of organisatie als uitgangspunt.
Ik werk via de door mijzelf ontwikkelde Stagematrix methodiek. Zo bouw je via een bewezen proces aan een ijzersterk aanbod waarmee je een fantastisch imago bouwt en talent behoudt voor jouw organisatie.
En het is nog leuk ook.
Focus op doén
Altijd toegang
Effectief
'AZD'
NA DEZE WORKSHOP:
Hoe is de workshop gestructureerd?
Wat krijg je allemaal
✓Ongelimiteerde toegang tot onze continue groeiende template bibliotheek.
✓Vier interactieve online sessies om samen met de andere deelnemers jouw kansen te vergroten om talent te werven én te behouden.
WERKWIJZE
Je maakt zelfstandig opdrachten met de beschikbare pdf's en je bekijkt de lesvideo's. Hou daarbij rekening houden met ongeveer 1 tot 1,5 uur zelfstudie per week.
Vragen kun je aan mij stellen en aan jouw medecursisten in de community omgeving.
Elke week komen wij digitaal samen voor een online sessie van 1,5 uur. In deze sessie bespreken we samen de voortgang en ondersteunen we elkaar in een veilige werksfeer.
Dus; zeg 't maar:
Wat heb je liever? 3 topstagiairs met een topervaring of 10 'mwah' studenten met een 'mwah' ervaring in jouw bedrijf zodat je een 'mwah' imago hebt op een krappe arbeidsmarkt?
Maarten:
Maarten